Please leave a note to help us remember this special time in our lives. Thanks for celebrating with us!

Lavern


I am elated that two friends will get to spend their lives together. Welcome again to our family Gage. So very proud of the two of you. Love you much more than I can say. God bless

Ebony Marks


I'm so happy for you BOTH! Gage? You're already my family. Estรฉ? (Let me save this for the speech.) LOL! I just can't wait for the beautiful day when you two say "I DO"! I love seeing the love and joy between the two of you. My heart is bursting!

Rachael and Tyler


What an honor it has been to watch your love grow from Alabama to Oklahoma (and all of the places you have travelled in between!) We are so thrilled to see all of the exciting things you two have upcoming together! <3 Love your Tulsa pals xo

Alex Athanasiou


So excited to meet your beautiful bride and see you two tie the knot! Planning the trip from Cali right now! ๐Ÿ˜

Aly


Jared and I are already making plans to fly from California! Canโ€™t wait to celebrate your big day with you two โค๏ธโค๏ธ

Johny


I am so proud of both of you. I love you brother and I can't wait to see what the future holds for you two. Congratulations ๐Ÿ’•๐Ÿ’•

Blossom


I'm so so so happy for you guys ๐Ÿ˜!!! I can't for this day!! It's going to be so awesome! ๐Ÿ˜ญ Praying that God will continue to bless you and keep you both. Best wishes!!

Kohren


Excitement is an understatement!! I am sooo happy for you both! โค๏ธ

Soliel


Congratulations guys! Canโ€™t wait for the big day! ๐Ÿ’•๐Ÿ’ƒ๐Ÿพ

Monique Euell


I am soo absolutely thrilled to be a part of celebrating this beautiful union!๐Ÿ’•๐Ÿ’• #BrideTribe

Whitney


I am soooo happy that my cousin is marrying the one person that makes her heart smile! It is sooooo awesomeeeee to see how complete you are now that youโ€™ve found your soul mate.May you both be blessed for the rest of your lives!Love you guys!! Jan 2020 canโ€™t come soon enough!!!๐Ÿ’ƒ๐Ÿฝ๐Ÿ’ƒ๐Ÿฝ๐Ÿ’ƒ๐Ÿฝ๐Ÿ’ƒ๐Ÿฝ#everafteralvernaz#excitedbridesmaid#

Gabriel Spencer


My heart is so full when I think of how God has and will continually bless your union. May you be a force to be reckoned with not only medically in the care and advocation of your patients, but also for each other as husband and wife. Love you both

Steven


Canโ€™t wait to see you guys tie the knot ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š

Chakara


omg guyssssss I'm so excited!!!!!! Jan 2020 I can't wait!